دوره آموزشی Advance

سطح : Advance

تعداد ترم: 8 ترم

منابع: کتاب های View Point 1 , View Point 2

ازآنجایی‌که تقویت مکالمه انگلیسی اصلی‌ترین هدف آموزش زبان انگلیسی در آموزشگاه زبان جشنواره  است، علاوه بر تمرین مکالمه در کلیه‌ی جلسات دوره آموزش زبان انگلیسی بزرگسالان، در هر ترم دو جلسه منحصرا به این مهارت اختصاص دارد.

بدین منظور در دوره آموزش زبان انگلیسی بزرگسالان، جلساتی تحت عنوان iTalk که  هدف از آن نه تنها ایجاد فرصت تمرکز بر مهارت گفتاری، بلکه  آشناسازی زبان آموزان با فرهنگ زبان انگلیسی، ایجاد تنوع در ارائه محتوای آموزشی، ایجاد فرصت یادگیری مناسب برای انواع زبان آموزان و ایجاد فضای آموزشی پویا و سرزنده است.

در دوره‌های ویژه  پیشرفته زبان انگلیسی بزرگسالان با استفاده ازموسیقی، فیلم‌ها و سریال‌های محبوب و مرتبط با موضوع درس، فعالیت‌های آموزشی متعددی طراحی شده‌اند که منجر به تقویت مکالمه زبان انگلیسی خواهند شد.

در این مقطع، زبان آموزان به پالایش و تقویت توانایی‌های زبانی خود می‌پردازند، چهار مهارت زبانی را به‌راحتی و در سطح پیشرفته استفاده می‌نمایند.

در ضمن اندوخته‌ای غنی از واژگان، ساختارها و کاربردهای زبانی در اختیار دارند. به‌علاوه با سرعت عمل و انعطاف‌پذیری بالاتر و بدون نیاز به تامل کردن صحبت می‌نمایند.

در این مقطع زبان آموزان می‌توانند از زبان دوم به‌صورت کاملا طبیعی و بدون اشتباه در موقعیت‌های واقعی روزمره استفاده نمایند.

بنابراین عمده مباحث به فراگیری زبان تخصصی و آکادمیک تخصیص می‌یابد.