دوره های آموزشی کودکان (7  تا 10) سال

سطح : Pre-Elementary

رده سنی کودکان (7  تا 10) سال

کتاب های: First Friends 1 and First Friends 2

به همراه کتاب های اصلی جزوات مکالمه و کتاب Young children picture dictionary

آموزشگاه زبان جشنواره در رده ی سنی کودکان در مجموع 2 کتاب داشته که بر حسب سن کودک در 4 یا 6 ترم اموزش داده میشود که در این دو کتاب زبان اموز علاوه بر یادگیری مهارت های خواندن و نوشتن و پیشرفت در این مهارتها به توسعه ی بخش گفتاری پرداخته و در کنار کتابهای اصلی به اموزش تخصصی مکالمه و لغات فراتر از کتاب از طریق یادگیری دیکشنری به توسعه ی دامنه ی لغات خود کمک خواهد کرد.

مفتخریم ابراز کنیم که کودکان مان در همین دوره کوتاه  کاملا  مسلط به مهارت های خواندن و نوشتن شده و نیز از کتاب فرست 2 خواندن کتابهای داستان هم سطح را نیز شروع میکنند.

امتیاز تدریس این کتاب ها برای اموزشگاه زبان جشنواره در این است که استاد مربوطه طبق سیلابس دریافتی از اموزشگاه هر جلسه موظف است که از ابتدای درس اول کتاب ها شروع به تدریس کند و این تکرار و تمرین مداوم موجب یادگیری صد در صد در زبان اموز می شود و مهارت خواندن و نوشتن را به ثبات می رساند.

این گروه از کلاس ها بسیار شاد و اکتیو همراه با بازی و فلش کارت و نمایش فیلم و حفظ شعر و حتی ظبط ویدیو توسط خود زبان اموز و اشنایی با مفاهیم و لغات مختلف و متفاوت و پیشرفت در مکالمات روزمره و ضروری انان است.

گروه سنی: کودک (7  تا 10)

نوع برگزاری دوره: گروهی

طول دوره: 4 یا 6 ترم بر حسب سن کودک

منابع اموزشی: First Friends 1 , First Friends 2 , Young children  picture dictionary

 و جزوه مکالمه روز مره و کتاب داستان