دوره آموزش زبان انگلیسی بزرگسالان

سطح : Intermediate

 رده سنی 17 سال به بالا

کتاب های: Touch Stone

تعداد ترم: 16 ترم

تمرکز اموزشی در این دوره قطعا روی هر چهار مهارت زبانی استوار است ولی از آنجایی که هدف اصلی یادگیری زبان برقراری ارتباط است واضح است که مهارت گفتاری بیشتر از سه مهارت دیگر مورد توجه قرار میگیرد و انرژی بیشتری برای تقویت ان در نظر گرفته می شود.

منابع اصلی این دوره کتاب های تاچ استون است که در 4 سطح Touch Stone 1 , Touch Stone 2 , Touch Stone 3 , Touch Stone 4 می باشد که این کتاب ها از تولیدات انتشارات دانشگاه کمبریج هستند.

آموزشگاه زبان جشنواره با بررسی های انجام شده به این نتیجه رسیده که مقدمات کتاب های سطوح بالاتر را نیز در همین دوره آموزش دهد که از جمله ی آن کتاب های 3 جلدی Vocabulary Bj Thomas، در سه سطح Elementary – Intermediate - Advance و هم چنین کتاب های Tactics for Listening نیز در سه سطح Basic – Developing - Expanding می باشد.

تمام چهار مهارت زبانی در این دوره تقویت شده و زبان اموزان این دوره بر حسب نیاز و درک جایگاه و اهمیت زبان با تلاش مستمر و حمایت های همه جانبه اموزشگاه سعی در پیشرفت هر چه بیشتر در زمینه ی زبان دارند.

در این دوره زبان اموز علاوه بر گسترش دانش گرامر  مباحث مربوط به مهارتهای گفتاری و شنیداری را نیز تقویت کرده و با رویکرد متفاوتی نسبت به منابع اموزشی و کمک اموزشی در جهت رشد دانش زبانی خود تلاش خواهد کرد. نحوه ی تلفظ صحیح بمانند ترم های گذشته و نیز یادگیری لغات در قالب متن و دیالوگ ها در این بخش نیز بسیار حایز اهمیت است.

لازم به ذکر است که در این سطح بنا به درخواست زبان اموزان کلاس ها بصورت نیمه خصوصی و یا خصوصی نیز برگزار می گردد.